ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי

ניו קופל Sixt מספקת שירותי ליסינג תפעולי לכ- 3000 גופים עסקיים עם צי כולל של 50,000 כלי רכב בכל ענפי המשק, החל מעסקים עם רכב אחד ועד לקוחות עם צי רכבים של אלפי מכוניות כמו אמדוקס ומשרד הביטחון.

ליסינג תפעולי הינה שיטה המיועדת לחברות וארגונים המעוניינים להוציא את ניהול צי הרכב לניהול חיצוני וזאת על מנת שיוכלו להתמקד בתחום הליבה של עסקיהם.
בעסקת ליסינג תפעולי מקבל הלקוח מחברת הליסינג כלי רכב על פי בחירתו, לתקופה ידועה מראש (בדרך כלל לשלוש שנים), במהלכה משלם הלקוח סכום חודשי קבוע שעליו הוסכם מראש.
במהלך תקופת הליסינג שייך הרכב לחברת הליסינג ורשום על שמה, כאשר כל הוצאות אחזקת הרכב, הטיפולים, הביטוחים והרישוי הם על חשבון חברת הליסינג ובאחריותה.


יתרונות ליסינג התפעולי
מימון – עסקת ליסינג פוטרת את החברה מהצורך לרתק הון לרכישת רכבים עבור עובדיה, מקל על תזרים המזומנים של החברה ומאפשרת לה את ניצול ההון לפעילות הליבה. עסקת ליסינג נרשמת בספרי החברה כ"הוצאה" ולא כ"השקעה", דבר המהווה במקרים מסוימים יתרון מיסוי. תחזוקה ותפעול שוטף של צי הרכב – בחברות רבות מושם דגש על התמקדות בפעילות הליבה של החברה תוך מטרה למצות את יתרונותיה היחסיים. כתוצאה מכך, פעילויות שאינן בתחום עיסוקה העיקרי של החברה מועברות למיקור חוץ (outsourcing). ניהול צי הרכב באמצעות חברת ליסינג תפעולי חוסך לחברה את המשאבים הכרוכים ברכישת הרכב, ביטוחו, הטיפול השוטף בו ומכירתו בשלב מאוחר יותר.
לליסינג תפעולי יתרונות רבים. מעבר לאפשרות לשלם בתשלומים במקום לשלם סכום חד-פעמי גבוה, נהנים ארגונים הבוחרים בליסינג תפעולי, מחידוש מתמיד של הציוד, שמאפשר להם לשמור על יתרון תחרותי, ולצמצם את ההפסדים על פחת ציוד והוצאות תחזוקתו.

1 תגובות :

  1. יוני אמר/ה...

    השאלה אם יש להם הצעה משתלמת של סאבליס