ליסינג פרטי

אם עד היום נמנעתם מרכישת רכב חדש זה יכול להיות משני גורמים - או שיש לכם אהבה מיוחדת לרכבים ישנים, או בגלל סיבה כלכלית כזו או אחרת. אם אכן זה המצב עכשיו יש פיתרון שיאפשר לכם לנסוע ברכב חדש, ואף לשדרג אותו מחדש כל כמה שנים - קוראים לזה ליסינג פרטי.

ליסינג פרטי היא שיטת מימון המקלה על לקוחות פרטיים לרכוש רכב חדש. במקרה זה מדובר בעסקה להסדרת תשלומים לרכישת הרכב, תוך אפשרות לשדרוג הרכב לאחר מספר שנים לרכב חדש אחר במקומו. בשיטת הליסינג הפרטי הלקוח לא מחויב לשלם את כל עלות הרכב החדש, אך ברוב המקרים הוא עדיין חייב לעמוד בהוצאות הטיפולים, הביטוח, אחזקת הרכב השוטפת, ובהוצאות הדלק.

חברת ניו-קופל Cal מאפשרת מעתה לנהוג ברכב חדש כל החיים באמצעות תוכנית ליסינג פרטי מהפכנית וחדשה: "הליסינג לפרטיים של ניו-קופל ו- Cal ".
התוכנית מעמידה בפני הלקוח את האפשרות ליהנות מרכב חדש לכל החיים ללא המאמץ הכספי הכרוך בכך.

תוכנית הליסינג הפרטי נותנת לך את ההזדמנות לנסוע ברכב חדש "הישר מהניילון" וזאת לא תשלום אחד כבד אלא בחלוקה של תשלומים חודשיים קטנים.

בסוף תקופת התשלומים, ורק במידה והלקוח מעוניין, הוא יכול להוסיף תשלום סופי לרכישת הרכב. במידה והלקוח לא מעוניין לרכוש את הרכב בסיום תקופת התשלומים, עומדת בפניו אפשרות לשדרג את רכבו לרכב חדש. בכל מקרה, הרכב לא רשום על שם הלקוח אלא על שם חברת ליסינג פרטי, אלא אם כן הלקוח רוכש את הרכב בסיום תקופת ההתקשרות.


חברת הליסינג הפרטי - ניו קופל כאל, הינה יוזמה משותפת לקבוצת שלמה ולכרטיסי אשראי לישראל (כ.א.ל), חברת האשראי המובילה בישראל, הוקמה בשנת 2005.

2 תגובות :

  1. אנונימי אמר/ה...

    ליסינג

  2. alex אמר/ה...

    אני אישית חושב שליסינג היא עסקה הרבה יותר משתלמת מלקנות מיד 2 או באופן פרטי.