השכרת רכב SIxt

שלמה Sixt היא אחת מחברות השכרת הרכב הוותיקות והמובילות בישראל. כנציגה הישראלית של חברת Sixt הבינלאומית, אחת מחברות ההשכרה הגדולות בעולם, מספקת החברה שירותי השכרת רכב בישראל ובחו"ל גם יחד.

לשלמה Sixt צי הכולל ה- 12,000 רכבים. מגוון סוגי הרכב נותן מענה מושלם לשוכרים פרטיים, אנשי עסקים, תיירים, חברות והשכרות של משאיות קירור להובלות ייעודיות.

20 סניפים של שלמה Sixt פרוסים בכל רחבי הארץ, ומדי שנה היא מספקת 35,000 תלושים משולמים מראש המיועדים להשכרת רכב עבור ישראלים המטיילים בחו"ל. במהלך 2006 החברה פתחה שני סניפים בינלאומיים בניו-יורק ובפאריז ומתעתדת לפתוח סניפים נוספים בחו"ל.

השכרת רכב בחו"ל

כיום חברות רבות להשכרת רכב בישראל מציעות גם את שירותיהן עבור הישראלי הנוסע לחו"ל.
באופן כללי ניתן לומר כי הישראלים מעדיפים לנסוע לחו"ל כשהם יודעים כי מחכה להם רכב צמוד איתו יוכלו לטייל ומעדיפים פחות להשתמש בתחבורה הציבורית הקיימת במדינת היעד.


יתרון נוסף של השכרת רכב בחו"ל הוא הניידות. כשמשתמשים ברכב צמוד בחו"ל נחסך מאיתנו התיירים הצורך לסחוב את המזוודות שלנו ממקום למקום. באופן כזה אין תלות בלוחות זמנים של התחבורה הציבורית. בנוסף ניתן לעשות כמה עצירות שרק נבחר, במקום שבו נבחר למשך כמה זמן שנחפוץ. בקיצור רכב צמוד בחו"ל מאפשר לנו להיות ספונטאניים וגמישים ביחס לאופי וקצב הטיול שלנו.

כחברה גדולה ומובילה שלמה Sixt תיתן לך את השקט הנפשי והביטחון כי אכן יחכה לנו הרכב המבוקש בתחנת האיסוף בזמן המבוקש.

השכרת רכב משלמה Sixt ,תחסוך לכם את הצורך להתמודד עם הזמנת רכב במדינה זרה בעיר לא מוכרת.

1 תגובות :

  1. ... אמר/ה...

    דף ל שלמה סיקסט מוצלח מאוד :)

    http://www.travelinfo.co.il/?page_id=3070